• ខ្មែរ
  • EN
  • Shape
    • ទំព័រដើម
    • សិទ្ធិ និងទំនួលខុសត្រូវរបស់អតិថិជន

    សិទ្ធិ និងទំនួលខុសត្រូវរបស់អតិថិជន

    សិទ្ធិ និងទំនួលខុសត្រូវរបស់អតិថិជន

    សិទ្ធិរបស់អតិថិជន

      • មានសិទ្ធិបដិសេធផលិតផល និង/ឬសេវាកម្មនៅគ្រប់ដំណាក់កាល ណាមួយនៃការផ្តល់ជូន (អាស្រ័យទៅតាមដំណាក់និងលក្ខខណ្ឌ ដែលបានចែង)។
      • មានសិទ្ធិយល់ដឹងគ្រប់លក្ខខណ្ឌនៃផលិតផល និងសេវាកម្ម កិច្ចសន្យាខ្ចីបរិភោគ និងកិច្ចសន្យាបង្កើតហ៊ីប៉ូតែក មុនពេល ចុះហត្ថលេខា ឬ ផ្តិតមេដៃ។
      • មានសិទ្ធិទទួលបានកិច្ចសន្យាខ្ចីបរិភោគ កិច្ចសន្សាបង្កើត ហ៊ីប៉ូតែក កាលវិភាគសងត្រឡប់ នៅក្រោយ ពេលដកប្រាក់់។
      • មានសិទ្ធិទាមទារភាពយុត្តិធម៌ ការគោរព និងការមិនរើសអើង ពី ហ្វឺស ហ្វាយនែន និងបុគ្គលិក ទោះស្ថិតក្រោមកាលៈទេសៈណា ក៏ដោយ។
      • មានសិទ្ធិទទួលដឹងពីការចែករំលែកព័ត៌មានរបស់ខ្លួន ទាក់ទងប្រាក់ កម្ចី ទៅកាន់ភាគីទីបី និងសិទ្ធិស្នើសុំកែតម្រូវ ឬលុបចោលទិន្នន័យរបស់ខ្លួន ដោយធ្វើការស្នើសុំជាលាយលក្ខណ៍អក្សរទៅកាន់អ្នកផ្តល់សេវាប្រព័ន្ធចែករំលែកព័ត៌មានឥណទាន ។ ការលុបឬកែប្រែក្នុងកំឡុងពេលសិក្សាកម្ចី នោះកម្ចីអាចត្រូវបានបដិសេធ ដោយខ្វះព័ត៌មានក្នុងការសិក្សា និងអនុម័ត។
      • មានសិទ្ធិតវ៉ាពីផលិតផល និងសេវាកម្ម ព្រមទាំងដំណើរការនៃការ ផ្តល់ជូនដែលខុសពីអ្វីដែលបានព្រមព្រៀងក្នុងកិច្ចសន្យា។

    ទំនួលខុសត្រូវរបស់អតិថិជន

      • រក្សាទុករាល់ឯកសារដែល ហ្វឺស ហ្វាយនែន ផ្តល់ឲ្យនៅទីកន្លែងដែល សុវត្ថិភាព និងងាយស្រួលយកប្រើនៅពេលត្រូវការ។
      • ផ្តល់តែព័ត៌មានដែលពិតប្រាកដ និងជឿទុកចិត្តបាន។
      • ត្រូវគោរព និងអនុវត្តន៍ឲ្យបានពេលលេញ តាមលក្ខខណ្ឌកិច្ចសន្យាខ្ចីបរិភោគ និង កិច្ចសន្យាបង្កើតហ៊ីប៉ូតែក និងកិច្ចសន្យាផ្សេងៗទៀតដែលទាក់ទងនឹងប្រាក់កម្ចី។